Verzenden & retourneren
Verzending
Om u een zo goed mogelijke service te kunnen bieden, verzenden wij alle bestellingen met een track & trace-code. Met deze code kunt u gemakkelijk uw bestelling volgen en zien wanneer deze bij u geleverd wordt.
Wij bieden gratis verzending aan op bestellingen met een minimaal bestelbedrag van €75,-. Is uw bestelling onder de €75,-? Dan zijn de verzendkosten van de bestelling €6,95 voor Nederland en €8,95 voor België.
Wanneer kan ik de bestelling verwachten?
Heeft u het product gevonden, welke u wilt bestellen? Goed om te horen dat het gelukt is! Nu wilt u natuurlijk zo snel mogelijk uw product in huis hebben. Op de productpagina vindt u de levertijd van het product.
Zodra u uw bestelling heeft afgerond in onze webshop, ontvangt u een orderbevestiging. In de orderbevestiging ontvangt u ook uw factuur. Heeft u vragen over de bestelling? Houd uw ordernummer (B01234) bij de hand, zodra u contact opneemt met de klantenservice.
Retourneren
Uiteraard kan het voorkomen dat een product niet is, zoals u had verwacht. Dan wilt u graag de mogelijkheid hebben om een bestelling te retourneren. Bij Zonfo hanteren wij een 28-dagen retourbeleid.
- Binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling moet u kenbaar maken dat u het product wilt retourneren.
- U heeft vervolgens na de melding nog eens 14 dagen de tijd om het pakket retour te sturen.
Voor het retourneren heeft u 2 mogelijkheden. U kunt uw bestelling gratis retourneren, door deze te retourneren in de showroom in Houten. Is dit te ver weg voor u? Dan kunt u gebruik maken van een pakketdienst om uw bestelling te retourneren, let op; de retourkosten van de pakketdienst komen voor uw eigen rekening. De meeste mensen maken gebruik van PostNL, u kunt via de volgende link de retourkosten berekenen: https://jouw.postnl.nl/#!/versturen/details
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk dat het product onbeschadigd en in originele staat bij ons terug komt. Bekijk en probeer het product gerust zoals u ook in de winkel zou doen.