Meedenkend en servicegericht
Deskundig en gratis advies
Direct contact met specialist
Webshop KeurmerkKlantenservice
0
0
Meedenkend en servicegericht
Deskundig en gratis advies
Direct contact met specialist

Verzenden & retourneren

Verzenden

Wij willen voor u de beste ervaring creëren die mogelijk is voor het online aanschaffen van uw hulpmiddelen, dit betekent ook dat het verzenden zo soepel mogelijk dient te gaan voor u of voor uw client. Wij werken met verschillende transporteurs, om u zo snel en goed mogelijk te helpen.

 

  • PostNL
    • Dit is de grootste verzendpartij in Nederland en hier verzenden wij ook het grootste deel van onze bestellingen mee. U ontvangt zodra uw bestelling klaar is gemaakt voor verzending de track & trace code per mail, waarmee u het pakket eenvoudig kunt volgen. Tevens heeft u de mogelijkheid bij het bestellen om te kiezen voor aflevering aan huis, op het werk of bij een PostNL-punt.

 

  • HCL
    • Niet alle hulpmiddelen hebben de mogelijkheid om in doos geleverd te worden. Hiervoor werken wij samen met HCL (Human Care Logistics). Met deze verzendpartij hebben wij de mogelijkheid om hulpmiddelen die met meer zorg geleverd moeten worden, toch bij u thuis te krijgen.

 

  • Overig
    • Sommige hulpmiddelen worden rechtstreeks vanuit de leverancier naar u toe geleverd, hierdoor kan het zijn dat uw bestelling niet altijd met een verzendpartner wordt verstuurd zoals hierboven staat beschreven. In sommige gevallen kiezen we voor deze optie om een hulpmiddel sneller bij u thuis te krijgen.

 

Om de transport zo min mogelijk te belasten doen wij ons best om uw bestelling in één keer aan te leveren, hierdoor kan het zo zijn dat een levering langer kan duren dan. Mocht dit van toepassing zijn op uw order, dan nemen we uiteraard contact met u op om de mogelijkheden te bekijken.

Mocht er een probleem zijn met het verzendproces of is er iets niet duidelijk? Neemt u dan contact met ons op. Via de volgende pagina kunt u onze contactmogelijkheden bekijken: klantenservice

 

Retourneren

Uiteraard kan het zo zijn dat een hulpmiddel dat u heeft besteld niet helemaal is wat u zoekt, maar hoe gaat het dan verder? Neem in dit geval altijd contact met ons op, zodat we samen kunnen kijken welk hulpmiddel in dit geval het beste is voor u.

Is het hulpmiddel toch niet meer nodig bij binnenkomst? Dan kunt u het retourneren naar het volgende adres samen met het retourformulier: downloaden

 

Zonfo

t.a.v. Retourafdeling

Rading 154

1231 KE Loosdrecht

 

De retourkosten zijn voor uw eigen rekening, wilt u deze kosten liever niet betalen? Dan kunt u uiteraard ook het pakket zelf bij ons afleveren. Is er een fout gemaakt vanuit onze kant? Dan zullen wij de retourkosten uiteraard vergoeden.

Mijn account

Zie eenvoudig uw statussen, vragen en andere zaken in met uw account.

Heeft u een vraag of wilt u advies?

Bel ons

Lokaal tarief

085 4019153

E-mail

Email ons

[email protected]

Social media

Onze officiële kanalen

10Review LogoWij scoren een 10 op Webshop Keurmerk

Zonfo

Rading 154
1231KE Loosdrecht
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW-nummer: NL856415960B01
KvK: 66148928
AGB Code: 76090970

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »