Klantbeoordeling van 9,5 / 10.
Niet goed? Geld terug.
Showroom van 600m2.
Showroom in Houten
0
0
Klantbeoordeling van 9,5 / 10.
Niet goed? Geld terug.
Showroom van 600m2.

De klantenservice van Zonfo

Neem contact met ons op, via de kanalen die u prettig vindt.

Klantenservice

Maandag:09:00 - 16:00
Dinsdag:09:00 - 16:00 
Woensdag:09:00 - 16:00 
Donderdag:09:00 - 16:00 
Vrijdag:09:00 - 16:00
Zaterdag:per e-mail
Zondag:per e-mail

U kunt ons bereiken op het volgende telefoonnummer: 030 - 22 72 115

U kunt uw e-mail versturen naar: [email protected]

Ja, u kunt ons WhatsAppen met ons telefoonnummer: 030 - 22 72 115. Via de volgende link kunt u direct een gesprek starten: WhatsApp

Showroom

Maandag:09:00 - 15:00
Dinsdag:09:00 - 15:00 
Woensdag:09:00 - 15:00 
Donderdag:09:00 - 15:00 
Vrijdag:09:00 - 15:00
Zaterdag:Gesloten
Zondag:Gesloten

Peppelkade 21

3992 AL Houten

Nee. Wanneer u een label bij het product met 'Web-Only' ziet staan, is deze niet te zien of uit te proberen in de winkel. Wij helpen u uiteraard wel verder en zullen alle benodigde uitleg over het product geven in de showroom als u er vragen over heeft. Ook het plaatsen van een bestelling van een 'Web-Only'-product is mogelijk in de showroom.

Bestellen

U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of in de winkel. Ons personeel helpt u graag verder, mocht u ergens moeite mee hebben. 

Bij het plaatsen van een bestelling is er een keuze uit verschillende betaalmethoden:

  • iDeal (Nederland
  • Bancontact (België)
  • Achteraf betalen met Billink
  • Vooruit betalen met bankoverschrijving
  • In3
  • Mastercard
  • Visacard
  • Pin (uitsluitend in de showroom)

U ontvangt na het plaatsen van een bestelling een e-mail met daarin de orderbevestiging.

Dit kan verschillende redenen hebben, echter kunnen wij vanwege de privacy-wetgeving niet inzien waarom uw bestelling met achteraf betalen niet wordt goedgekeurd. Wilt u hier graag meer informatie over hebben? Neemt u dan contact op met Billink:  010 – 41 41 473 (U kunt dit nummer telefonisch bereiken, maar ook gebruiken voor WhatsApp).

U kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice (030 - 22 72 115). Onze medewerkers helpen u graag verder bij het maken van een offerte.

Verzenden

U betaalt uitsluitend verzendkosten, wanneer u een bestelling plaatst met een waarde onder de €50,-. De verzendkosten zijn dan €6,95 voor Nederland en België.

Bij de producten waar deze levertijd staat vermeld, kunnen we dit voor 99% garanderen met levering door PostNL. Hierbij geldt wel dat wij enkel op maandag t/m vrijdag de pakketten verzenden. De levertijd geldt niet voor weekenden of feestdagen, de levertijd is hierdoor vanzelfsprekend dat uw bestelling de eerst volgende werkdag door ons wordt verstuurd.

Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail bericht met de Track & Trace-code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. De verzenddatum wordt weergegeven bij het product.

U kunt bij uw bestelling aangeven of u de bestelling wilt ophalen bij een PostNL-punt of in onze showroom in Houten.

Als u per ongeluk een fout heeft gemaakt tijdens het bestellen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen vervolgens proberen om uw bestelling te wijzigen naar de goede gegevens.

Ruilen en retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft de mogelijkheid om de bestelling te annuleren binnen 14 dagen na ontvangst. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het prettig om uw retour te melden aan onze klantenservice per telefoon of e-mail. 

Na het melden dat u het retour wilt sturen, heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Als alles naar behoren is, wordt het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. 

Heeft u een bestelling geplaatst en wilt u deze annuleren of wijzigen? U kunt in dit geval het beste een e-mail sturen naar ons of telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Hou uw ordernummer bij de hand zodat we u sneller kunnen helpen.

U bent van harte welkom in onze winkel om een aangekocht product te retourneren of om te ruilen.

Nee, als u een product retour wilt sturen is dit voor uw eigen rekening. U kunt de retourkosten berekenen, als u het via PostNL-verstuurd, via de volgende link: Postnl.nl. Klik vervolgens op de kop 'versturen' en vul de benodigde gegevens in.

Doorgaans wordt uw retour beoordeeld binnen 72 uur na binnenkomst. Is alles goed gekeurd? Dan zal er ook direct een creditfactuur worden aangemaakt en de terugbetaling in orde worden gemaakt.

Als u een product wilt ruilen, is dat uiteraard geen probleem. Neemt u hiervoor contact met ons op per e-mail, waarna wij het proces in werking zullen zetten. Hou er echter rekening mee dat de kosten voor het terugsturen van het reeds ontvangen product voor uw eigen kosten zijn.

Laat een reactie achter

Wij van Zonfo doen ons uiterste best om u een tevreden klant te laten zijn. Hierbij hoort een goede klantenservice tot één van de belangrijkste elementen. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar om u te adviseren, te helpen zoeken naar een oplossing of u te helpen bij een reeds gekocht product.

* Verplichte velden

Inloggen of registreren?

Neem contact met ons op

Per telefoon

Maandag t/m vrijdag:
09:00 - 16:00

030 - 22 72 115

E-mail

7 dagen per week antwoord

Email ons
9,4Review LogoWij scoren een 9,4 op WebwinkelKeur

Zonfo

Peppelkade 21
3992AL, Houten
Nederland Bekijk op Google Maps

Vergelijk 0

Voeg nog een product toe (max. 5)

Start vergelijking

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »