Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

    Klantenservice

    Wij van Zonfo doen ons uiterste best om u een tevreden klant te laten zijn. Hierbij hoort een goede klantenservice tot één van de belangrijkste elementen. Onze klantenservice is 7 dagen per week bereikbaar om u te adviseren, te helpen zoeken naar een oplossing of u te helpen bij een reeds gekocht product.

    U kunt ons bereiken via de volgende kanalen:

    • Telefonisch: 030 - 22 72 115
      • Bereikbaar van:
      • Maandag t/m vrijdag: 09:00 tot 17:00
      • Zaterdag en zondag: 10:00 tot 16:00
    • WhatsApp: 030 - 22 72 115

    Onderstaand formulier kunt u ook invullen, hierop wordt u vervolgens terug gebeld of gemaild.

    Neem contact op

    * Verplichte velden

    Veelgestelde vragen

    Klantenservice

    1.1 Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

    Maandag:09:00 - 17:00
    Dinsdag:09:00 - 17:00 
    Woensdag:09:00 - 17:00 
    Donderdag:09:00 - 17:00 
    Vrijdag:09:00 - 17:00
    Zaterdag:10:00 - 16:00
    Zondag:10:00 - 16:00

    1.2 Wat is jullie telefoonnummer?

    Ons telefoonnummer is: 030 - 22 72 115

    1.3 Wat is jullie e-mailadres?

    Ons e-mailadres is: [email protected]

    1.4 Kan ik ook een WhatsApp-bericht sturen?

    Ja, u kunt ons WhatsAppen met ons telefoonnummer: 030 - 22 72 115. Via de volgende link kunt u direct een gesprek starten: WhatsApp

    Showroom

    2.1 Wat zijn de openingstijden van de showroom?

    Woensdag:10:00 - 16:00
    Donderdag:10:00 - 16:00 
    Vrijdag:10:00 - 16:00 
    Zaterdag:10:00 - 16:00 
    Zondag:12:00 - 16:00
    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:Gesloten

    2.2 Wat is het adres van de showroom?

    Peppelkade 21

    3992 AL Houten

    2.3 Wat doen jullie tegen corona?

    Wij hanteren de spelregels die zijn opgelegd vanuit de overheid. Dit zijn:

    - Mond- neuskapje in de winkel is verplicht
    - 1,5 meter afstand wordt bewaard 
    - Na elk contact is er een desinfectie-moment
    - Onze producten worden schoongemaakt na elk gebruik
    - Wij schenken koffie of thee in wegwerp-bekers

    2.4 Staan alle producten uit de webshop in de winkel?

    Nee. Wanneer u een label bij het product met 'Web-Only' ziet staan, is deze niet te zien of uit te proberen in de winkel. Wij helpen u uiteraard wel verder en zullen alle benodigde uitleg over het product geven in de showroom als u er vragen over heeft. Ook het plaatsen van een bestelling van een 'Web-Only'-product is mogelijk in de showroom.

    Bestellen

    3.1 Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    U kunt een bestelling plaatsen via onze webshop, telefonisch of in de winkel. Ons personeel helpt u graag verder, mocht u ergens moeite mee hebben. 

    3.2 Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

    Bij het plaatsen van een bestelling is er een keuze uit verschillende betaalmethoden:

    • iDeal (Nederland
    • Bancontact (België)
    • Achteraf betalen met Billink
    • Vooruit betalen met bankoverschrijving
    • In3
    • Mastercard
    • Visacard
    • Pin (uitsluitend in de showroom)

    3.3 Ontvang ik een e-mail na het plaatsen van een bestelling?

    U ontvangt na het plaatsen van een bestelling een e-mail met daarin de orderbevestiging.

    3.4 Ik wil grote aantallen bestellen

    U kunt in dit geval het beste contact opnemen met onze klantenservice (030 - 22 72 115). Onze medewerkers helpen u graag verder bij het maken van een offerte.

    Verzenden

    4.1 Wat zijn de verzendkosten?

    U betaalt uitsluitend verzendkosten, wanneer u een bestelling plaatst met een waarde onder de €50,-. De verzendkosten zijn dan €6,95 voor zowel Nederland als België.

    4.2 Wanneer vindt de levering plaats?

    Wanneer uw bestelling is verstuurd, ontvangt u een e-mail bericht met de Track & Trace-code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen. De verzenddatum wordt weergegeven bij het product.

    4.3 Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    U kunt bij uw bestelling aangeven of u de bestelling wilt ophalen bij een PostNL-punt of onze showroom in Houten.

    4.4 Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

    Als u per ongeluk een fout heeft gemaakt tijdens het bestellen, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen vervolgens proberen om uw bestelling te wijzigen naar de goede gegevens.

    Retourneren

    5.1 Herroepingsrecht

    Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling wilt retourneren. Wat de reden ook is, u heeft de mogelijkheid om de bestelling te annuleren binnen 14 dagen na ontvangst. Om het retourproces zo soepel mogelijk te laten verlopen, is het prettig om uw retour te melden aan onze klantenservice per telefoon of e-mail. 

    Na het melden dat u het retour wilt sturen, heeft u vervolgens 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Als alles naar behoren is, wordt het volledige orderbedrag inclusief de verzendkosten gecrediteerd. 

    5.2 Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?

    Doorgaans wordt uw retour beoordeeld binnen 48 uur na binnenkomst. Is alles goed gekeurd? Dan zal er ook direct een creditfactuur worden aangemaakt en de terugbetaling worden gedaan.

    5.3 Kan ik ook in de winkel een product retourneren?

    Dit is mogelijk tijdens openingstijden van de showroom. 

    5.4 Kan ik een product ruilen?

    Als u een product wilt ruilen, is dat uiteraard geen probleem. Neemt u hiervoor contact met ons op per e-mail, waarna wij het proces in werking zullen zetten. Hou er echter rekening mee dat de kosten voor het terugsturen van het reeds ontvangen product voor uw eigen kosten zijn.

    5.5 Kan ik een product gratis retourneren?

    Nee, als u een product retour wilt sturen is dit voor uw eigen rekening. U kunt de retourkosten berekenen, als u het via PostNL-verstuurd, via de volgende link: Postnl.nl. Klik vervolgens op de kop 'versturen' en vul de benodigde gegevens in.

    Vergelijk 0

    Voeg nog een product toe (max. 5)

    Start vergelijking

    Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »