- Klantenservice
- Verzenden & retourneren
- Betaalmethoden
- Showroom Houten
- Zakelijk bestellen
- Garantie en klachten
- Bedrijfsgegevens
- Algemene voorwaarden van Zonfo
- Privacy Policy
- Disclaimer
Telefonisch bestellen
Wilt u graag een bestelling plaatsen bij ons, maar bent u niet bekend met het online bestellen en wilt u hier graag wat hulp bij? Wij helpen u graag mee door het proces, zodat u goed geholpen bent en zeker weet dat alles in correcte orde is ontvangen.
Hoe betaal ik mijn telefonische bestelling?
Wanneer u een telefonische bestelling plaatst, kunnen wij dit op 2 manieren verwerken met de betaling. U kunt hierbij kiezen voor overboeking vooraf, dit betekent dat u van ons de betaalgegevens per e-mail zult ontvangen. Zodra u de betaling heeft uitgevoerd en deze is verwerkt in ons systeem, zal uw bestelling worden uitgeleverd.
De snelste methode voor een telefonische bestelling, is achteraf betalen met Billink. Wanneer uw bestelling wordt verwerkt in het systeem, kan er gekozen worden voor achteraf betalen. Dit houdt in dat de bestelling direct verzonden wordt en dat u een betaaltermijn heeft van 14 dagen.
Onze kanalen
Bel ons
Maandag t/m vrijdag:
10:00 - 16:00
Binnen 24 uur een
antwoord op uw vraag
Social media
Voor de laatste updates
Zonfo
Peppelkade 21
3992 AL Houten
Nederland Bekijk op Google Maps